رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استاندار بوشهر: تخلیه محموله لنج‌های تجاری در بنادر استان منوط به انجام  تست کرونای خدمه شناور‌ها شد

10:49 - 07 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۰۰۶۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت کنترل مرزهای خصوصاً آبی استان بوشهر برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونای هندی گفت: برای این منظور، تخلیه محموله لنج‌های تجاری در بنادر استان بوشهر را منوط به انجام  تست کرونای خدمه شناور‌ها کرده‌ایم.
عبدالکریم گراوند در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اهمیت کنترل مرزهای خصوصاً آبی استان بوشهر برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونای هندی بیان کرد: برای این منظور، تخلیه محموله لنج‌های تجاری در بنادر استان بوشهر را منوط به انجام  تست کرونای خدمه شناور‌ها کرده‌ایم. 

وی با اشاره به اینکه در کشور‌های حاشیه خلیج فارس نیرو‌های هندی فعالیت می‌کنند، افزود: این افراد  به کشور خود رفت و آمد دارند لذا خدمه شناور‌های تجاری استان بوشهر بایدمراقبت کنند تا به این ویروس مبتلا نشوند.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به انتقال ویروس کرونا از طریق دورهمی‌ها، در صورت برپایی دورهمی‌ها و تجمعات، با خاطیان برخورد قضایی می‌شود، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کاهش تعداد مبتلایان و فوتی‌‍‌های ناشی از کرونا می‌شود. 
 
گراوند با اشاره به وضعیت ثابت بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان بوشهر گفت: رعایت حضور یک سوم کارکنان در ادارات استان فعلا ضروری است تا زمانی که موفق به کنترل زنجیره انتقال این بیماری شویم. 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *